Створю тему про авеса, не дріфтову модель, але яка досить непогано навалює бочком) Модель розглядається як дріфтова, тому мінуси і плюси будуть дріфтові, так сказати

Треба ж щось написать толкове про модель.....із чого почати, навіть не знаю. Почну із мінусів.
Мінуси а700
1. Дуже складна конструкція, дуже багато запчастин, простий хоббіст не збере таку модель.
2. Модель кардана, тому спур і піньйон швидше ламаються.
3. Модель важко твікається, довго твікається, якщо порівняти із хреєм(твікається за 30 сек) на авес треба потрати хвилини 3...
4. Невеликій виворіт. Ну що сказати, класична хвороба дітища турінга)
5. Вінти-гужони давнстопа встроєні в деку, давнстоп регулюється знизу, дуже незручно...
6. відсутність настройкі колії, впринципі це діло вирішується дисками із різним вильотом а також дистанційними шайбами між хексом і диском, але даний спектр настройок досить невеликій. Рекомендую 190мм кузова.
7. Кс. У виробника немає ксу. Але думаю із часом буде. На даний момент пробую виготовити кс комплект для авеса, але є невеликі труднощі, оскількі конічні шестерні не прямозубі....лінія зубів конічок спіральна із нульовим кутом.....
Із мінусами начебто все, може що забув, із часом може шось випливе, додам сюди.
Тепер будем писати про плюси, буде багато букв, дуже багато....
Плюси:
1. Модель карданна. Асболютно передача крутящого моменту, високій ККД, монстроподібний накат. Після кардану ніколи не пересяду на ремінь.
2. Вся трансмісія металева, правильної закалкі, гарно сконструйована.
3.Конічні шестерні мають лінію зубів спіральну, це величезний плюс. Дуже надійно.
4. Рульова. На даній моделі немає ніякої люфтящої трапеціної рульової, тут рульова рейка.
5.
Аморти. На даній моделі немає класичних амортів, правильно кажучи ресорно демпферна система, яка немає мінусів, одні плюси. Економічна(ніякіх додаткових пружин, ніякого масла), спектр налаштувань досить великій, монстроподібний я б сказав. екстранизькій центр вагі.
6. Оскількі модель має високій ККД, електроніка абсолютно розслаблена, нагріти мотор і регуль дуже важко....
7. Монстроподібна кількість настройок, ну просто я о***** скількі їх там. Правда дана модель без проф стенду і досвіду являється високотехнологічним відром болтів, приводів, підшипників

8. Головний конструктор авесоматікса(а може і єдиний) завжди на зв"язку, ви завжди можете спитати його що і як де і коли. Дуже комунікабельна людина, спеціаліст в своїй справі якій готовий завжди вам допомогти.
9. Гарантія, єдин бренд якій визнає брак, косякі і старається їх виправити.
10. Все карбоно алюміньове. Пластмаси дуже мало.
11. Хекси. Бувалі моделісти не раз міняли криві, поломані напополам хекси, на авесу такого ніколи не станеться. Хекси суцільні.
12. Специфічні привода із екстранизькім коефіцієнтом тертя, екстра низька вага.
передні подвійні
Задні одинарні
13. Диференціал сателітний на 6 підшипниках. Самий кращий сателітний диференціал у світі, краще тількі торсен.
14. Кульковий диференціал так само як і сателітний кра.....
Далі мені вже писать лінькі....маю дві такіх моделі, я всім задоволений, є косякі але настількі мізерні що для деякіх виробників це лакшері клас)
Скоро буде заводська дріфт модель від Авесоматікса, чітерська шась буде)))))
Якщо є якісь питання то із радістю допоможу, питайте)
На далі будем тут обговорювати модель і її подальший апгрейд, поломкі, шаманство всяке, налаштування.....